niedziela, 28 kwietnia 2013

Bardzo dobry wykop! Co prezentowane jest na Onet.pl?

Grafika ta pochodzi z http://www.wykop.pl/ramka/1492529/klasyczny-dzien-na-onet-pl/


Owned! A jak komentarze pod tym bardzo popularnym wykopem?

Onet powinien mieć jeszcze więcej reklam, i dzięki temu będzie mniej tych onetowych bredni.


PiotrekT PiotrekT 12 godz. temu



DamianPabianice 13 godz. temu +58 

Po pierwsze z czegoś portale muszą się utrzymywać.

Po drugie niedawno był jakiś wykop odnośnie portali, leca na łeb i na szyję, zwłaszcza interia.
Sam odwiedzam inne strony, inne serwisy, a portali coraz mniej.

Dwie strony medalu, sami sobię krzywdę portale robią.


oruniak 11 godz. temu +75 

@rbk17: W granicach przyzwoitości to się mieści portal Polskiej Agencji Prasowej. Onet to totalny ściek, zobaczyłem jak wielki dopiero jak rok temu przestałem wchodzić na wszelkie popularne portale. Po roku jak wszedłem to się czułem jakby ktoś miał mnie za debila.


asdasty 11 godz. temu +33 

@oruniak: Dokładnie tak. To niesamowite jak Onet na przestrzeni kilku ostatnich lat się zmienił z w miarę przyzwoitego portalu na totalne gówno.


ZajebbcieTrudnyNick 11 godz. temu +9 

@rbk17: Z tego samego powodu ja też zrezygnowałem z przeglądania WP (już ponad rok temu). Zamiast tego przeglądam strony lokalnych mediów, np: nowiny24.pl. Może nie jest to dziennikarstwo na najwyższym poziomie ale za to wszystko jest opisane jasno i rzetelnie, bez zbędnych wyolbrzymień. A tytuły artykułów na głównej stronie od razu mówią co w środku znajdę.


peter85a 53 min. temu +1 

@oruniak: Dzięki za info o portalu PAP. Ja jeszcze odwiedzam http://www.polskieradio.pl/5,Wiadomosci chociaż i tam już zaczęły pojawiać się gównowate nagłówki rodem z onet i wp. Na szczęście tylko sporadycznie.

i wiele wiele więcej. Polecam wejść na ten wykop http://www.wykop.pl/ramka/1492529/klasyczny-dzien-na-onet-pl/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz